
Veelgestelde vragen
Vragen? Wij hebben de antwoorden! Ontdek onze FAQ voor duidelijke en precieze informatie over onze diensten, tarieven, abonnementen en nog veel meer. Of u nu uw parkeerervaring voorbereidt of een probleem wilt oplossen, wij helpen u snel de juiste informatie te vinden.
- Bieden jullie parking voor motoren aan?Bezoek de detailpagina’s van de parkeergarages om te ontdekken in welke parkings u uw motor kunt parkeren.
- Er was een incident in de parkeergarage, welke stappen moet ik ondernemen?Als u een probleem ondervindt tijdens uw bezoek aan een van onze parkeergarages, neem dan contact met ons op via de Klachtenpagina.
- FAQ’s over de Pcard ShoppingVoor meer informatie over de Pcard Shopping, surf naar de website van Pcard website.
- FAQs over de Private Plus en Pcard CorporateVoor meer informatie over de Pcard Corporate, surf naar de website van Pcard.be
- Heb ik gegarandeerd toegang tot een parkeergarage met een abonnement?Ja, als abonnementhouder in één van onze parkings garanderen wij u een plaats in de parking in kwestie. Bovendien hebben abonnementhouders in de meeste Interparking parkings ook 24 uur per dag toegang.
- Hoe betaal ik voor mijn parkeerplaats?Met Ticketless Parking kunt u betalen op de manier die u het beste uitkomt:- Bij de uitritzuil: Betaal direct bij het verlaten van de parkeerplaats met uw kaart of contactloos.
- Bij een betaalterminal: Voer uw kenteken in en betaal met uw kaart.Als u een Pcard+ heeft, kunt u gewoon naar de uitgang rijden en uw Pcard+ bij de slagboom scannen. - Hoe breng ik Interparking op de hoogte van een wijziging aan mijn nummerplaat?U dient contact op te nemen met ons indien u een nieuwe nummerplaat heeft. Maar enkel als u een abonnee bent. Gelieve met de klantendienst van de parkeergarage in kwestie contact op te nemen om de veranderingen door te geven.
- Hoe geef ik een wijziging van adres- of bankgegevens door?Neem contact op met de klantendienst van uw parkeergarage via de overzichtpagina’s van de parkings.
- Hoe kan ik een klacht indienen ?Indien u toch niet tevreden bent over uw ervaring in een Interparking parkeergarage, kunt u uw klacht indienen via onze contactpagina.
- Hoe kan ik een parkeerabonnement verkrijgen of wijzigen?Hiervoor neemt u best contact op met de klantendienst van de parkeergarage in kwestie. Bezoek onze parking overzichtspagina om meer info te vinden over parkeerabonnementen

Hebt u nog vragen?
Kunt u het antwoord dat u zoekt niet vinden? Praat dan met ons vriendelijke team.