Veelgestelde vragen

Vragen? Wij hebben de antwoorden! Ontdek onze FAQ voor duidelijke en precieze informatie over onze diensten, tarieven, abonnementen en nog veel meer. Of u nu uw parkeerervaring voorbereidt of een probleem wilt oplossen, wij helpen u snel de juiste informatie te vinden.

  • Bieden jullie parking voor motoren aan?

    Bezoek de detailpagina’s van de parkeergarages om te ontdekken in welke parkings u uw motor kunt parkeren.

  • Er was een incident in de parkeergarage, welke stappen moet ik ondernemen?

    Als u een probleem ondervindt tijdens uw bezoek aan een van onze parkeergarages, neem dan contact met ons op via de Klachtenpagina.

  • FAQ’s over de Pcard Shopping

    Voor meer informatie over de Pcard Shopping, surf naar de website van Pcard website.

  • FAQs over de Private Plus en Pcard Corporate

    Voor meer informatie over de Pcard Corporate, surf naar de website van Pcard.be

  • Heb ik gegarandeerd toegang tot een parkeergarage met een abonnement?

    Ja, als abonnementhouder in één van onze parkings garanderen wij u een plaats in de parking in kwestie. Bovendien hebben abonnementhouders in de meeste Interparking parkings ook 24 uur per dag toegang.

  • Hoe betaal ik voor mijn parkeerplaats?

    Met Ticketless Parking kunt u betalen op de manier die u het beste uitkomt:

    - Bij de uitritzuil: Betaal direct bij het verlaten van de parkeerplaats met uw kaart of contactloos.
    - Bij een betaalterminal: Voer uw kenteken in en betaal met uw kaart.

    Als u een Pcard+ heeft, kunt u gewoon naar de uitgang rijden en uw Pcard+ bij de slagboom scannen.

  • Hoe breng ik Interparking op de hoogte van een wijziging aan mijn nummerplaat?

    U dient contact op te nemen met ons indien u een nieuwe nummerplaat heeft. Maar enkel als u een abonnee bent. Gelieve met de klantendienst van de parkeergarage in kwestie contact op te nemen om de veranderingen door te geven.

  • Hoe geef ik een wijziging van adres- of bankgegevens door?

    Neem contact op met de klantendienst van uw parkeergarage via de overzichtpagina’s van de parkings.

  • Hoe kan ik een klacht indienen ?

    Indien u toch niet tevreden bent over uw ervaring in een Interparking parkeergarage, kunt u uw klacht indienen via onze contactpagina.

  • Hoe kan ik een parkeerabonnement verkrijgen of wijzigen?

    Hiervoor neemt u best contact op met de klantendienst van de parkeergarage in kwestie. Bezoek onze parking overzichtspagina om meer info te vinden over parkeerabonnementen

Hebt u nog vragen?

Kunt u het antwoord dat u zoekt niet vinden? Praat dan met ons vriendelijke team.